23.01.2013 г.

Quotes- Няколко забавни реда...



1.”Някои хора биха повярвали на всичко, което им кажеш, стига да им го прошепнеш.”

2.”Законите са като кренвиршите- по-добре да не виждаш как ги правят.”

3.”Още при първия си досег с нашата планета, всеки посетител от космоса би поискал да говори с управителя.”

4.”Мъжът желае жената, жената желае желанието на мъжа.”

5.”Едва когато приливът отмине става ясно кои се къпе гол.”

6.”Самоубийството е начинът един човек да каже на Бог:-„Не можеш да ме уволниш, защото аз напускам!”

7.”Това са моите принципи, ако не ги харесваш…еми имам и други.”

8.”Цитирайте ме как казвам, че са ме цитирали грешно.”

9.”Чувствам се прекрасно и комфортно със самата себе си, но не защото съм красива.”

10.”Не винаги знам какво говоря, но знам, че съм прав.”

11.”Трудно е да  бъдеш скромен, когато си велик като мен”

12.”Когато нямам повече синьо, слагам червено.”

13.Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя.”

14.”Ти виждаш нещата и питаш защо?Аз мечтая за неща,които никога не са били и питам защо не?”

15.”Не можеш да очакваш от този, който е направил бъркотията, след това да я оправи.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Какво мислите вие?